Jumaat, November 19, 2010

Bagai Pahat Dengan Penukul

Setelah membuat panggilan 'hangat' ke CELCOM petang ni maka dalam setengah jam je line BERUKBAN dah ok. Agaknyer kalo nak tegur diorang ni dengan kekerasan agaknya baru boleh jalan. Kalau setakat berlembut gigi dari lidah mmg takde. Bukan jenis nak puji-puji. Takpe, kawan dah ambik pengajaran dah. Lepas ni ada problem lagi mmg terus bantai je dalam telepon tu. Sori yer CELCOM sbb mmg gua kasar dgn lu...

p/s: Dah kene tarbiyah yang Celcom ni kompeni botol kicap baru ok line... kah kah kah

1 Juri Propesional:

Cikgu Jang .. berkata...

gitu le rodong...duit kite nok sgt,servis pulak hancuss....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.