Isnin, November 08, 2010

Seks Dengan Lembu

Kesian kat lembu ni. Patutnya lembu dan orang tua tu yang kene bunuh sekali. Macam2 dah dunia ni sampaikan dengan lembu pun jadi.


12 Juri Propesional:

Mimie.Candy Cane berkata...

eeeuuuuwwwww....dengan lembu???!!!!!!!

Webmaster@Echam berkata...

Ntohlah mimie. Koi makin pelik doh ni...

zulkbo berkata...

salam...
memikir juga goner
caranya dia buat projek ter..?
nafsu mengalah binatang punya
manusia..malulah kat orang kampung
patut lembu bunuh ,tuan lembu sula je..

akuanakpahang berkata...

Tak adil lalu patutnya lemas ker dua-duanya sekali baru adil...maru yak macam2 hal ngat skg nie.

Insan Marhaen berkata...

dunia..dunia..

cemomoi berkata...

lembu diperkosa? ngeh3x camana la lembu tu meronta-ronta nak lepaskan diri yerk!

hai berkata...

la macam2 sengal dok ada...campok je org tu ke laut...ke goner??hehehe...

Cik SHiNJU berkata...

Tapi kan..(tetiba jer)
kala x bunuh lembu tu cmane ngn anak yg lahir tu nt? sape nk jaga? gimane rupanyer? silap2 turun bala ALLAH nt..Org tua ter patut kena kasi..supaya dia xleh aniaya menatang dah pasni..

Cikgu Jang .. berkata...

hahaha....ngan lembu pon selera...

relevan berkata...

Ganjil sungguh selera..

Don Balon berkata...

Bali ni...hindu...

Tapi koi kelakor nama ketua kampung :Kentut kuikui

Nerzhul berkata...

yang wat dosa laki te...apesal lembu yang takde akal tu pulok kene hukum...gilo betoi pekerjaan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.