Isnin, November 15, 2010

Teka Teki jugak ni

Sila jawab soalan ini. Apakah perkara yang paling tak kene dengan gambar dibawah. Sila jawab dengan penuh rase bijak. Tapi jangan smp bijak sangat plak macam yang buat banner ni.


11 Juri Propesional:

eelobor berkata...

Ya Allah, bila masa la pulak umat islam menyambut raya haji 17 zulhijjah. seingat kawan semenjak dari lahir hingga ke saat ini, hari raya haji cuma pada 10 zulhijjah jer. boleh tukar suka2 ker? kalu 17 November logik la jugak.

Echam berkata...

Kah kah kah.. itulah pasal. Koi pun pening mikir gambo ni...

jedi berkata...

hahahha....suke ati je

Mimie.Candy Cane berkata...

adessss...cetek pengetahuan sungguh org yg but banner ni..

My Little Diary berkata...

hehehe... salah taip lah tu... nak tulis 17 November, pegi tulis 17Zulhij

entry terbaru "poketku sakit"

akuanakpahang (AAP) berkata...

Kes terlepas pandang atau tau tak mahu memandanglah gamoknya tu..kes kecik aje, silap2 boleh jadi besor juga yak :)

zulkbo berkata...

salam..
jahil tukir orang yang membuat banner
raya bila pun tak tahu..maruuuu

Aida Ali berkata...

Yang menempah banner pun tak menyemak ke?

relevan berkata...

Parah weh..

azzey berkata...

Echam: Yelah.....sepatutnya 17 November kannnnn.....

azzey berkata...

Echam: Salam perkenalan dari saya......AZZEY......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.