Khamis, Disember 09, 2010

Jawab Tag Ozzy

Menjawab tag dari ozzy. Terima kasih kerana tag kawan yek. Jasamu tetap ku kenang.. hehhehehe. Kat bawah tu jawapan jujur untuk setiap apa yang perlu kawan kene lakukan bila di tag.



1) Letak banner ni dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com/
- Macam kat atas tu.


2) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)
-> Serius gua cakap, gua suka bw sbb nak tolong up trafik kengkawan dan dalam masa yang sama akan up gua punya terapik.


3) Follow Bloglarian
- Gua dah FOLLOW.... yeeiihaaaaaaaa....

Tag 3 orang atau lebih rakan.
  1. Cikgu Isza
  2. AzMask
  3. YastroOnline
  4. Insan Marhaen
  5. Hysman
  6. Syahbandar87

3 Juri Propesional:

cikgu isza berkata...

trima kasih atas ingatan.. nak kena jenguk ni..

azzey berkata...

Saya pun dah join.....:)

AzMask berkata...

tengah perah & kerah otak ni.. tima kasih echam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.