Khamis, Disember 09, 2010

Santau Jerman

Kalau perasan skang ni kat TV semakin banyak cerita-cerita mistik. Dah macam cite Indon zaman Suzana plak. Kat Astro ada Mistik Alam Hitam dan kat TV3 plak ade Saka Jentayu. Pada kawan banyak sangat cite mistik ni akan buat anak-anak kawan jadi penakut. Ini yang bengang ni. Nak ke dapur bila time padam lampu pun ada yang takut sbb teringat kat cite-cite mistik tu. Pulak tu hantu-hantu Malaysia semua masih jenis pesen lama. Muka hodoh, rambut panjang dan suka ketawa. Pakaian pun pesen lama. Cubalah wat kelainan sikit. Pakaian tu biarlah educated sikit. Baju masuk dalam ke, pakai skirt ke. Kan gempak nnt.. hehehhehe...

p/wTerase cam nak belajar Santau Jerman lah...

3 Juri Propesional:

Miecyber berkata...

Goner yak santau Jerman tu...?

~CiK TiNieY~ berkata...

belajar je encik echam...hehehe

cemomoi berkata...

antu mlaysia banyak yang tak lulus pmr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.